نوار بهداشتی لیدی کر

ویژگی‌های مهم نوار بهداشتی لیدی کر

چهار لایه کاربردی ساختار نوار بهداشتی عبارتند از: (1) لایه جذب مایع (2) لایه توزیع مایع (3) لایه نگهداشت مایع و (4) غشای غیرقابل نفوذ مایع. لیدی کر علاوه بر تعبیه این لایه‌ها در محصول خود، از الیاف ضد حساسیت نیز استفاده نموده است. محصولات لیدی کر، علاوه بر سازگاری با آناتومی بدن و قدرت جذب بسیار بالا، ضد حساسیت هم است. واحد تولید و گروه تحقیق و توسعه نوارهای بهداشتی لیدی کر، با مطالعات و آزمایشات فراوان موفق به تولید نوار بهداشتی ضدحساسیت شده است.

در نوارهای بهداشتی تمامی لایه‌ها با چسب به یکدیگر چسبانده می‌شوند. لیدی کر در قدم اول تمام تلاش خود را به کار گرفته تا استفاده از چسب را در محصولات خود را به حداقل برساند. در نسل بعدی نوار های لیدی کر که به زودی ارائه خواهد شد، تقریبا دیگر از چسب که یک محصول شیمیایی است استفاده نخواهد کرد. در محصولات لیدی کر، فقط مقدار کمی چسب برای چساندن کاغذ سیلیکونی (Silicon paper) به لایه بک شیت (Back Sheet) استفاده می‌شود. این لایه چسبی برای ثابت نگهداشتن نوار استفاده می‌شود که با هیچ ناحیه‌ای از بدن تماس پیدا نمی‌کند.

واحد تولید نوار بهداشتی لیدی کر بجای چسب، از پِرِس‌های حرارتی و تکنولوژی اولتراسونیک برای اتصال لایه‌های مختلف به یکدیگر استفاده می‌کند. به طوری که در حالت عادی در نوارهای بهداشتی عرضه شده در کشور بطور متوسط در هر پد نوار بهداشتی از “1 گرم” چسب استفاده می‌شود، در صورتی که در محصولات لیدی کر تنها از “0.3 گرم” چسب استفاده شده و مابقی اتصالات با پرس های حرارتی و دوخت اولتراسونیک وصل می‌شوند.

مقاله پیشنهادی: ساختار نوار بهداشتی لیدی کر

دومین گام برای ضد حساسیت شدن نوار بهداشتی، استفاده بهینه و درست از SAP (پودر جاذب) است. SAP (پودر جاذب) یک محصول شیمیایی است و هر چقدر کمتر از این محصول در نوار‌های بهداشتی استفاده شود مطلوب‌تر است. ورود حتی یک عدد از دانه‌های SAP (پودر جاذب) به اندام داخلی خانم‌ها باعث ایجاد حساسیت و بروز مشکلات فراوانی خواهد شد. واحد تولید و گروه تحقیق و توسعه نوارهای بهداشتی لیدی کر با تمام توان می‌کوشد تا با طراحی محصولی با کیفیت مانع ورود حتی یک عدد از دانه‌های SAP (پودر جاذب) به اندام داخلی خانم‌ها شود.

ویژگی اول: استفاده از مواد زینکورال

اولین تمایز برجسته نوار بهداشتی لیدی کر، زینکورال بودن محصولات آن است. اصطلاح زینکورال اشاره به ترکیب دو عنصر زینک و زاج سفید دارد. واحد تولید و گروه R&D نوارهای بهداشتی لیدی کر برای اولین بار از ترکیب این دو عنصر جهت کاهش بوی بد و ضد حساسیت کردن نوارهای بهداشتی لیدی کر استفاده کرده است.

از خواص زینک می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

      • خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی
      • خاصیت درمانی در بهبود زخم‌ها و حفاظت از سطح پوست

در کنار زینک از زاج سفید استفاده شده که این ماده معدنی با ساختاری بلوری در کاهش تعریق و بستن منافذ پوستی بسیار موثر می‌باشد. از مزایای دیگر این ماده می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

      • خاصیت ضد عفونی‌کنندگی و ضد باکتریایی
      • از بین برنده بوی نامطبوع
      • از بین برنده لک‌های پوستی

ویژگی دوم: طراحی منحصر بفرد شیارهای نوار بهداشتی لیدی کر

دومین تمایز برجسته نوار بهداشتی لیدی کر، طراحی منحصر به فرد شیار‌های نوار بهداشتی است که این شیارها می‌توانند بصورت کانال‌هایی مایعات را در طول نوار بهداشتی توزیع کنند و قدرت جذب نوار بهداشتی را بسیار بالا ببرند.

ویژگی سوم: استفاده از لایه مشبک کتانی

سومین تمایز برجسته نوار بهداشتی لیدی کر، استفاده از لایه مشبک کتانی Double perforation به جای لایه مشبک پلی‌اتیلنی (پلاستیکی) است. لایه پلاستیکی گاها باعث ایجاد حساسیت می‌شود.

ویژگی چهارم: استفاده از لایه اِیرلِید

چهارمین تمایز برجسته نوارهای بهداشتی لیدی کر، استفاده از لایه ایرلید (Air Laid) در محصولات ماکسی و خیلی نازک است.

ویژگی پنجم: استفاده از لایه لِکاف

پنجمین تمایز برجسته نوار بهداشتی لیدی کر، استفاده از لایه لکاف (Legcuff) در محصولات ماکسی و خیلی نازک است.

نوار بهداشتی لیدی کر

تیم تولید لیدی کر با تمام توان خود می‌کوشد محصولی شایسته زنان ارائه نماید. لیدی کر حامی زنان مستقل، حس خوب زندگی را به ارمغان می‌آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *