کمپین این خط قرمز نیست

یک لحظه صبر کنید و این صحنه را تجسم نمایید. فردی وارد مغازه ای می شود، مستقیم به سمت قفسه محصولات سلولزی پیش می رود و یک بسته نوار بهداشتی بر می دارد و برای پرداخت پول آن دچار تردید می شود. بنابراین برای عادی جلوه دادن خرید خود چندین محصول دیگر که شاید به آن احتیاجی هم نداشت، بر می دارد و نوار بهداشتی را لابلای آنها قرار می دهد تا شاید به طریقی از خجالت خرید نوار بهداشتی رها گردد.

در صحنه دیگری دختری را تصور کنید که جرئت نمی کند درمورد پریود شدن خود با پدر و مادر، برادر و یا کارفرمای خود صحبت نماید. او مجبور می شود درد قاعدگی را در خفا و تنهایی بکشد. و حتی ممکن است بعلت نداشتن اطلاعات درست، دچار مشکلاتی نیز شود. مثال هایی از این موضوع فراوان است.

چرا کمپین “این خط قرمز نیست” مهم است؟

صحبت در مورد مسائل زنان همواره با تابوهایی همراه بوده است. همین تابوها، بهداشت و سلامتی نصف جمعیت هر جامعه ای را تهدید می کند. به حاشیه رفتن زنان موجب می گردد دسترسی آنها به اقلام و مراقبت های بهداشتی محدود شود. از این رو برند لیدی کر در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود ایده هشتک #این_خط_قرمز_نیست را معرفی کرد تا در کنار بانوان برای عادی سازی مسائل آنها، شکستن تابوی قاعدگی و اهمیت دادن به بهداشت زنان، فرهنگ سازی کند.

در راستای این هدف، تیم ارتباطات بازاریابی لیدی کر در یک سال گذشته از طریق ابزارهایی مانند استند های درون فروشگاهی، تبلیغات محیطی، سوشال مدیا، وبسایت و بروشور به تولید و اشاعه محتوای مرتبط با این موضوع، به ترند شدن هشتک این خط قرمز نیست پرداخته است.

برند لیدی کر، امیدوار است با طراحی و تولید محتوای متناسب با نیاز روز، گام کوچکی را در جهت اشاعه فرهنگ حمایت از سلامت جسم و روان زنان بردارد. با وجود اینکه فرهنگ سازی نیازمند زمان و هماهنگی نهادهای مسئول است اما لیدی کر به عنوان آغازگر این راه، همواره با ارائه محصولات و محتواهای جذاب، حامی زنان خواهد بود و حس خوب زندگی را به آنها هدیه خواهد داد.

کمپین #این_خط_قرمز_نیست را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *